Skip to content
CAYMA HAKKI ve  ÜRÜN İADE POLİTİKASI

Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik uyarınca;

Alıcı, Ürün’ü teslim aldıktan sonra ondört (14) gün içerisinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.

Cayma hakkı süresi Alıcı’ya Ürün’ün teslim edildiği günden itibaren başlar. Alıcının, cayma hakkını kullanabilmesi için bildirimini, ondört (14) günlük süre içinde info@copcha.com e-posta adresine veya iletişim formumuz vasıtasıyla yazılı olarak  gerçekleştirilmesi gerekmektedir.

“Copcha”’nın bu talebi değerlendirip onaylamasının ardından sözkonusu hak kullanılabilecektir. Bu süreç gerçekleştirilmeden yapılan iadeler kabul edilmeyecektir.

İadeye konu ürünlerin kullanılmamış ve orijinal halinde ve beraberindeki tüm aksesuarlarıyla eksiksiz olarak teslim edilmesi gereklidir. Faturası olmayan ürünlerin iade işlemi kabul edilmeyecektir.

“Copcha”, Alıcı’nın cayma hakkını kullanması halinde, cayma bildirimini içeren faturanın ürünle birlikte kendisine ulaşmasından itibaren en geç on (10) gün içerisinde almış olduğu toplam bedeli ve varsa Alıcı’yı borç altına sokan her türlü belgeyi Alıcı’ya hiçbir masraf yüklemeden iade edecektir.

Cayma hakkın kullanımı çerçevesinde gerçekleştirilecek iade işlemlerinde sözleşmeli kargo şirketinin kullanılması gerekmektedir. Aksi taktirde, iade işlemine ait kargo masrafları Alıcı tarafından karşılanacaktır. İade edilen ürünün kargo sürecinde  ortaya çıkabilecek kayıp ve zarardan “Copcha” sorumlu değildir.

Tamir ve Bakım -Garanti

Ürünler, kullanımdan kaynaklı hatalar, ürünün bakım kurallarına uyulmaması ve yanlış kullanım durumları haricinde teslim tarihinden itibaren 2(iki) yıl garantilidir. Garanti şartları çerçevesinde gerekli onarım için “Copcha”’ya gönderilen Ürünlerin kargo gideri “Copcha” tarafından karşılanacaktır.

Üründeki hata giderilemez ise, öncelikle Ürün yenisi ile değiştirilicek, aynı üründen tedarik edilemezse, Alıcı’nın tercihine göre muadili ile değiştirilicek  veya para iadesi yapılıcaktır.

Alıcı, vergi mevzuatı uyarınca, hatalı Ürüne ait iade işleminin yapılabilmesi için, kendisine Ürün ile birlikte teslim edilen “Copcha”’ya ait fatura ve Sevk irsaliyesi belgelerini Ürün ile birlikte “Copcha”’ya gönderecektir.

Kredi Kartına yapılan iadelerin kredi kartı hesaplarına yansıma süresi ilgili bankanın tasarrufundadır.

HATALI ÜRÜN VE KARGO YANLIŞLIKLARI

Ürünler; hasarlı teslim alınmış olmaları, satın alma tarihinden itibaren bir ay içinde ortaya çıkabilecek hatalar veya üretim hatalarının varlığı halinde hatalı adledilirler.

Alıcının yanlış kullanımından kaynaklanan yıpranmalar hatalı ürün sayılmayacağını hatırlatmak isteriz.

Ürünlerimizin tümü kargoya verilmeden önce çok yönlü inceleme ve kalite kontrol süreçlerinden geçmektedir. Buna rağmen, size yanlış bir ürünün gönderilmiş olması veya hasarlı bir ürün teslim almış olmanız halinde, masrafları bize ait olmak üzere değiştirmek veya geri almaktan memnuniyet duyacağız. Size gelen paketin veya ürünün  hasarlı olması halinde lütfen, paketi kabul etmeyin veya bizi info@copcha.com.tr adresini kullanarak acilen bilgilendirin. Hasarlı veya eksik ürünlerle ilgili taleplerin çok acil olarak yapılması gerekmektedir. Hatalı ürünler için lütfen info@copcha.com.tr üzerinden bizimle bağlantıya geçiniz.

Kredi Kartı iadelerinin banka tarafından tamamlanması işlem zamanına göre 15-20 işgünü alabilmektedir.

CAYMA HAKKININ KULLANIMI İLE İLGİLİ LÜTFEN AŞAĞIDAKİ İSTİSNALARI DİKKATE ALINIZ;

  • Kişiye özel sipariş üzerine üretilen hazırlanan ürünler iadeye tabi değildir. Sipariş sürecinde özelleştirdiğiniz ürünler, kişiye özel ürün olarak tanımlanır.
  • Hasarlı, değiştirilmiş veya satılabilirlik özelliğini kaybetmiş ürünler değiştirilemez.